Okrem zdravotníkov, ktorí si právoplatne zaslúžia pomenovanie “hrdinovia týchto dní” sú nenahraditeľné aj predavačky v obchodoch. Aj v ťažkých časoch koronavírusu COVID-19, kedy je na Slovensku potvrdených viac ako 170 prípadov tejto nákazy, musíme všetci jesť a kúpiť si potrebné produkty z drogérie.

Žiaľ, ešte stále sa nájde mnoho zákazníkov, ktorí zbytočne navštevujú obchody s potravinami s celou rodinou alebo dokonca prídu aj dvakrát za deň. Jeden z najobľúbenejších obchodných reťazcov musel pristúpiť k dôležitým opatreniam, aby ochránil svojich zamestnancov.

Rúško a rukavice by mali byť povinnou súčasťou každého zákazníka, no stále to tak nie je. Keďže sú zatvorené aj školy a škôlky, počet zamestnancov, ktorí sú v predajniach k dispozícii je nižší a tí, ktorí pracujú, sú dennodenne vystavení prípadnému riziku nakazenia novým koronavírusom. Spoločnosť Lidl preto zavádza vo svojich predajniach nové opatrenia. V najbližších dňoch sa chystá na viac ako 1000 pokladniciach inštalovať ochranné plexisklo.

To zabráni priamemu kontaktu pokladníkov zo zákazníkmi. Zároveň budú v pokladničnej zóne nalepené na zemi nálepky, ktoré budú informovať o dodržiavaní dostatočného odstupu. K tomu, aby tieto opatrenia fungovali, je potrebná ohľaduplnosť zákazníkov.  Naďalej však platí, že ak nutne do obchodu nepotrebujete ísť, tak nechoďte a nakúpte si naraz na niekoľko dní.

Zdroj/Foto: Facebook /Lidl