Blížiace sa vianočné obdobie ešte viac ako doteraz prevetrá naše peňaženky a v obchodoch bude nátresk a poriadna nervozita zo strany kupujúcich. Nie je to veľmi príjemná predstava, avšak realita je taká, že aj v bežné dni sa niektorí zákazníci nevedia slušne správať.

Mnohé predavačky si tak musia vypočuť nejeden prívlastok, z ktorého im nie je príjemne a svedčí to o strate vzájomného porozumenia a spolupatričnosti. Paradoxne práve v predvianočnom čase by nemalo chýbať vo vzduchu.

Slovenka sa posťažovala na správanie niektorých zákazníkov. Jej mama pracuje v obchode a často sa vracia z práce smutná. Prečítajte si prečo.

Priznanie Slovenky, ktoré je na zamyslenie:

“Smutné, že v dnešnej dobe sa berie práca predavačky ako podradná práca, no myslím, že podradná práca je len tá, ktorú vykonáva podradný človek a môže byť aj minister. Nepíšem to preto, že by som bola predavačka, ale moja mamka je a mrzí ma, že doma počúvam, akí sú ľudia hnusní. Namiesto pozdravenia, poďakovania ich častujú nadávkami typu “je*nuté predavačky” len kvôli tomu, že nemôžu otvoriť ďalšiu pokladňu. Fakt ľudia, mali by sme byť k sebe milší a správať sa s úctou, vedieť sa pozdraviť a poďakovať. To, že musíte čakať v rade, lebo v obchode je veľa ľudí, zato milé predavačky nemôžu. Niektorí ľudia musia nakupovať každý deň xy nepotrebných vecí, kvôli ktorým čakáte! Skúste si vstúpiť do svedomia, ako by ste sa cítili vy, keby sa každý deň stretávate s nervóznymi, netrpezlivými ľuďmi.”

Zdroj: cas.sk | Foto: depositphotos.com