AK SA VÁM ČLÁNOK PÁČIL, PODPORTE HO:

Počas tehotenstva sa vplyvom hormónov väčšina z nás nevyhne rôznorodým chutiam, či už na sladké, kyslé či na zvláštne kombinácie jedál. Všade okolo nás je čokoláda či hranolky.

Máme pre vás návod, ako obmedziť to, čo nám ani dieťatku nemusí prospievať.

Pite veľa čistej vody

Voda čistí vaše telo od toxínov, udržuje ho hydratované a ukladá v ňom energiu. Vždy, keď máte na niečo chuť, môže to znamenať, že ste dehydrovaná. Skôr ako niečo zmlsnete, skúste si dať dva poháre vody.

Naučte sa, čo potrebujete

Prečítajte si, koľko potrebuje vaše telo vitamínov a minerálov a koľko je týchto zložiek obsiahnutých v jedle, ktoré prijímate. Správna vyvážená strava je dôležitá pre zdravý vývoj dieťatka.

Buďte aktívna

Čím viac pohybu budete mať, tým menej budete vnímať nechcené chute. V tehotenstve to určite nemusíte preháňať s fyzicky náročnými aktivitami. Stačí si každý deň zájsť na prechádzku.

Nezatvárajte sa pred svetom

Je vám síce zle a posledné. po čom túžite, je počúvať večné komentáre o tom, že každá to zvládne, no skúste sa spojiť so starými kamarátkami a stráviť deň napríklad nakupovaním. Uvidíte, bude vám lepšie.

Zdroj: mychildmagazine.com | Foto: pixabay.com

AK SA VÁM ČLÁNOK PÁČIL, PODPORTE HO:
Migelka
Spokojná manželka a mama. S troma chlapmi doma je to niekedy ťažké, ale zatiaľ žijem. Z maličkostí si ťažkú hlavu nerobím, na to mám manžela.