AK SA VÁM ČLÁNOK PÁČIL, PODPORTE HO:
den matiek

Výrobca pestrofarebných cukríkov, ktoré poznáme aj v našich končinách, je známy svojimi nekonvenčnými televíznymi spotmi. Niektorí ľudia ich neznášajú, iných dokážu pobaviť. Heslo “Nadoj dúhu, ochutnaj dúhu!” vám asi ani netreba predstavovať.

Firma nesklamala ani tento rok a pri príležitosti osláv Dňa matiek 2017 predstavila naozaj netradičnú reklamnú kampaň. Väčšina internetovej komunity na ňu reagovala slovami “hnus”, “hlúpe”, “fuj” a “nechutné”. Podľa nášho názoru rozhodne prekračuje hranice dobrého vkusu. Ale veď, posúďte sami.

Zdroj: youtube.com | Foto:pixabay.com

AK SA VÁM ČLÁNOK PÁČIL, PODPORTE HO:
Peťa
V živote som túžila byť všeličím. Medzinárodne uznávanou spisovateľkou, tajnou agentkou a istý čas aj krotiteľkou duchov. Nerozhodná, som nakoniec vyštudovala knihovedu a sociálnu antropológiu, aby som nakoniec skončila v IT hernom biznise. Aktuálne som čerstvá matka, ktorá má veľkú radosť zo svojej malej dcérky.